Tabbladen

woensdag 9 april 2014

Blouse uit jeweetweltasje (dat zijn tasjes waar je een niet af project instopt wat je vervolgens vergeet)

Haaaa, mijn tang is terug dus eindelijk een sluiting op het bloesje.
Dit bloesje is vorige jaar al geknipt nadat ik via Joyce van Oosten aan het patroon kwam. Nu had ik net niet genoeg stof en miste ik dus 2 patroondelen. Dit jaar kwam tasje weer boven en knipte ik uit een iets kleiner ruitjesstofje de missende pandjes. Omdat het in mt 128 geknipt is en de Robin die maat nu heeft heb ik met heeel kleine naadjes gestikt en nu is het een ruim genoeg bloesje. Met drukkers ook
Oh, patroon is uit een young image van een paar jaar terug.


Op verzoek nu foto's op ware formaat. Ik zie dat ze niet zo scherp zijn, dat heb je met 's avonds foto maken met mobiel ;-(



Geen opmerkingen:

Een reactie posten