Tabbladen

woensdag 7 november 2012

Jasje uit YoungImage, YI-1253

Robin kwam thuis met de vraag om een "paardrijjasje". Nu kon ze niet echt duidelijk maken hoe het er uit moest zien dus ik op zoek naar een patroon van een jasje en bij voorkeur een patroon uit een blad met meerdere patronen. Da's wat goedkoper dan 1 patroon tenslotte.

Uiteindelijk via een Sancho tip kwam ik bij het blad Young Image uit wat ik besteld heb.
Robin heeft bij Herbert stof uitgezocht en op de clubdag van Sancho lag een pakketje knalrode babyrib te wachten.

Hieronder het resultaat. Omdat ik het een nogal stijf jasje vond heb ik Robin gevraagd of er nog een plaatje op moest en de Hello Kitty applicatie die ik nog had liggen kon er nog wel bij. De kleurtjes pasten er ook mooi bij en maken het jasje wat minder stijf. Robin had ook nog een rood rokje in gedachten maar dan wordt ze net een stoplicht dus dat laten we maar. Een spijkerbroek of strakke broek staat wat leuker.

Morgen misschien foto's op het model. En er zit nog geen knoop op omdat Robin een knoop met knoopsgat wil en ik eigenlijk meer zie in een camsnap. Het jasje zal nauwsluitend zitten en een camsnap schiet los bij klauteracties terwijl ik vrees dat een knoopsgat uit gaat scheuren.


De sluiting is toch 2 camsnaps geworden en het beleg uiteindelijk toch maar doorgestikt.

En Robin heeft flink haar best gedaan om als nuffig dametje op de foto te komen.

7 opmerkingen:

  1. leuk! wat zal dat rode haar goed staan.succes met de knoop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rode staat Robin prachtig. Het wordt al een echt dametje, zo met haar rokje eronder. Leuke combi, overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, de kleuter heeft in groep twee afscheid genomen van Robin. Hele meid nu al

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat je dochter leuk en het word zoal een dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat haar erg leuk! En wat heeft ze een leuke rok aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rokje is een tricot jurkje van H&M met een thule onderkantje

      Verwijderen