Tabbladen

maandag 23 april 2012

De blouse is af, made in Holland

De blouse uit de vorige post vroeg nog om een borduurtje. Aangezien we volgende maand in China zitten en  Robin met haar blonde koppie daar toch al opvalt besloot ik mij uit te leven op het thema Holland. Dan valt ze dubbel op en kan ik haar in ieder geval goed beschrijven mocht ik haar uit het oog verliezen (wat natuurlijk niet gaat gebeuren).
Dus van Applicatie-en-zo de borduurserrie Holland aangeschaft en dit is het resultaat.

Made in Holland op de achterkant, en klein detail is het klopje aan het borstzakje. Dat had ik nog van een van de gratis armbandjes die de etos vorig jaar uitdeelde. Wie wat bewaard heeft wat ;-)


Bij het borduren zat ik er met mijn neus op en alles ging goed, totdat ik een kopje thee inschonk. Juist ja, de stof een beetje geplooid ineens. Als je snel kijkt zie je het niet maar mij valt het natuurlijk weer op. Uithalen had het niet mooier gemaakt dus laten we het maar op "Handmade" houden. Daar mag je best een klein foutje in zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten