Tabbladen

zondag 22 mei 2011

Tantanne bag : Tas met veeeeel vakjes

Vorige zomer voor de vakantie had ik een 'Allesbijdehandtas" gemaakt. Een tas die ik op de camping mee kon nemen met zo ongeveer alles wat we nodig dachten te hebben voor een dagje strand of zwembad (behalve handdoeken en zwemspul dan). Het werd de tantanne bag.


Het patroon heb ik nog uitgebreid met aan de kopse kant van de tas twee zakken met elastiek aan de bovenkant, ideaal voor een flesje water, zonnebrand oid. Binnen nog twee lekker grote ritsvakken en aan de buitenkant heb ik op een van de zakken nog een extra vakje met rits gemaakt, handig voor de autosleutels en telefoon. Alleen maak ik bij een volgende tas de hengsels langer zodat de tal lekker op de schouder kan hangen. De tas is inmiddels al een paar keer gewassen dus staat hij niet meer zo mooi op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten