Tabbladen

woensdag 11 december 2013

Knutselmiddag, een bed voor de monchhichi's

Goed plan vandaag van Robin om een knutselmiddag te houden. En de naaimachine moest erbij. Het is een monchhichi slaapkamer geworden van een houten kistje. Bedje is klaar voor 2 aapies en Robin is druk bezig met het maken van kussentjes. En ik maar draadjes uit de knoop halen 

Robin heeft heel netjes zelf de naaimachine gedaan, haar Ikea machine krijgt ze steeds beter onder controle al vroeg ze heel nuffig "waar zit ook alweer die knop in de naald naar beneden te doen". Tsja, die zit wel op mijn pfaff maar niet op haar eigen machine.

De monchhichi's zijn bij opa uit de kast geplukt, en sindsdien heb ik het woord Furby gelukkig niet meer gehoord ;-)   Wel zo nog even die ene aap bijvullen met wat rijst want zij is de afgelopen jaren wat vulling verloren.


De tuto kun je hier vinden : http://nicollie.wordpress.com/2012/06/02/tutorial-haakkoffertje/

4 opmerkingen:

  1. oooooooooooooooo Dit vind ik leuk.
    De monchichi , ooit had ik er ook een paar maar helaas niet meer kunnen vinden.
    Want mijn dochter wilde er ook graag 1.
    Voor haar verjaardag heeft ze dan ook een monchichi gekregen en zat al vol met ideeën om zelf kleding te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dag uit jullie leven, wat straalt Robin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inmiddels heeft robin zelf 2 gevulde kussentjes gemaakt voor de aapies en liggen ze onder een fleece lapje

    BeantwoordenVerwijderen