Tabbladen

woensdag 6 april 2011

proefmodel topje a la pompom

Voor bij een zwart witte rok wilde ik nog een topje maken.
Het patroon heb ik zelf getekend naar het idee van dit topje. Eerst ben ik maar eens een proefmodel gaan maken en omdat ik geen idee had wat te dragen bij het roze rokje heb ik daar maar een zuurstok top bij gemaakt.
Roze is niet mijn kleur maar mijn 4 jarige kleuter heeft daar andere ideeën over (op het stoffenspektakel had ze mijn buit geïnspecteerd en ze was tot de conclusie gekomen dat er nog geen roze bij zat dus toen heb ik alsnog maar 2 meter roze tricot meegenomen). Ze was helemaal enthousiast over haar topje met deurtje zoals zij het noemt. Het rokje was al eerder gemaakt van een restjes dekbedstof en daar was nog een mini strookje van over wat nu goed van pas kwam om toch nog iets voor op het rokje te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten