Tabbladen

woensdag 23 februari 2011

Poppenkleren voor jongetjespop

Ons vriendje Tycho is 2 geworden en daar hoort natuurlijk een kadootje bij. Nu is Tycho een trotse poppenvader alleen heeft zijn pop als de meeste poppen alleen een pyama (die ook nog roze is).
Als kadootjes heb ik beloofd poppenkleertjes te maken.

Hier dus een stoer ribpak en een tricot vestje. Nu maar hopen dat het past, de pop van Tycho is een V&D pop met slap lijfje en de kleertjes staan nu op de babyborn van Robin.
De romper had ik al eerder voor de pop van Robin gemaakt maar die stond nog niet op de foto (romper is gemaakt van een oude romper).


3 opmerkingen:

  1. geweldig gemaakt !! echt super jongens achtig!! mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anouk,
    Ik heb je een award gegeven.
    Ik hoop dat je die wil aanvaarden.
    Kijk maar in mijn blogje over wélke award het gaat en waarom ik hem aan jou wil doorgeven.
    http://omiasmaaksels.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden! Ziet er gelijk veel stoerder uit

    BeantwoordenVerwijderen