Tabbladen

zondag 16 januari 2011

Kerstkadootjes

Voor de kerst heb ik wat kerstkadootjes gemaakt. Ze komen nu pas op mijn blog omdat de ontvangers de blog ook wel eens bekijken en ik niet wilde dat ze voor de kerst hun kadootje al zouden zien. Nu terug van vakantie toch nog de fotootjes.


Voor mijn vader en neeftjes heb ik deze 3 lekkere warme fleece kolletjes versierd met een borduur. Altijd handig om je naam op je col te hebben. Dat verkleind dan weer de kans dat je broer of klasgenoot ermee vandoor gaat ;-)   Wel ben ik zo lui geweest om de kolletjes kant en klaar te kopen en ze alleen te borduren. De neefjes waren helemaal blij met hun kol, ze zijn meteen de sneeuw ingedoken en kwamen met een warm nekkie terug.

Verder nog 2 schrifthoesjes met een borduur erop. De ontvangers waren er erg tevreden mee. Voor mijzelf heb ik er ook nog een gemaakt in koeienprint maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. 
Het patroon is een gratis e-book van farbenmix, hier te bestellen. Ik kwam er wel achter dat alle schriften van de action in maat verschillen en een paar mm te groot/klein staat ook erg lelijk. Dat was dus even de hoesjes weer losmaken en opnieuw de naden stikken, gelukkig had ik het niet gelocked.
En dan voor mijn dochter en mijn jongste neefje van bijna 3 een toolbelt met gereedschap. Er staat er maar een op de foto maar ze zijn bijna hetzelfde. Neef kreeg nog een cars auto met nog meer schroeven, boutjes etc. voor kerst dus hij kan er mee vooruit. Het idee heb ik hier vandaan gehaald

Verder heb ik ook nog 4 zakken voor de skihelmen/brillen gemaakt. Op iedere zak een applicatie en de naam van de persoon van wie de zak is zodat de skihelmen zo de skikoffer op het dak van de auto inkunnen. Helaas ben ik vergeten hier een foto van de maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten