Tabbladen

donderdag 29 september 2011

Jurk met waterval hals en legging

Hehe, eindelijk echt iets voor mijzelf gemaakt. Ik heb besloten dat ik deze winter eens kleding voor mijzelf ga maken en in mindere mate voor Robin. Hierbij het eerste resultaat.
Een jurk met waterval hals. Het is het Fano patroon van FM wat ik aangepast heb tot jurk met hals, het patroon kreeg ik eens van Dancemarian dus hierbij nog eens bedankt. Hoe van een gewone hals een watervalhals te maken heb ik hier vandaan.
De legging is de Helena ook van FM, het patroon mocht ik lenen van Marian van het Sancho forum. Marian, bedankt. Ik ga nog op zoek naar een paar laarzen met hak, vandaar dat ik nu voor de foto maar even korte laarsjes eronder heb maar daar waag ik mij zo niet mee de straat op. De onderkant van de jurk is nog wat flubberig want er moet nog een zoom in maar ik wilde eerst even de juiste lengte bepalen.

2 opmerkingen: