Tabbladen

dinsdag 12 juli 2011

Knoopjurk proefmodel

het prototype van de knoopjurk was al een tijdje klaar maar ik moest er erg aan wennen. Eerst de stof, die leek best leuk op het stoffenspektakel maar toen de jurk afwas vond ik het echt een omajurk. Eerst zo'n 25 cm eraf gehaald en het werd al wat beter. Toen nog een cm of wat van de zijkanten afgelocked en het werd weer wat beter. Echt fraai vind ik de tuniek nog niet maar hij kan er goed mee door. En voor 2 euro de meter stof is het best een goede tuniek geworden. Hij is zelfs al aan geweest naar mijn werk.

En het model van de knoopjurk is in ieder geval goedgekeurd en de 2e in shirt model is half af. Als de rest van de stof binnen is kan ik die afmaken.

1 opmerking:

  1. Wauw! Ik vind hem leuk hoor!en dat stofje ook helemaal geweldig! en dat voor die prijs...
    Ik zou zeggen niks meer aan doen!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen