Tabbladen

zondag 24 december 2017

Ritstasjes

Bij het inpakken van de kerstkadootjes vond ik een paar pakjes toch wat saai.
Vandaar dat ik mij aan het ritstasjesmaken gezet heb. Voor de twee vierkante ritstasjes gebruikte ik een gratis patroon van peggysew.
Patroon : https://www.peggysew.com/ritszakje-in-5-maten-gratis-patroon/
Voor het kokertasje maakte ik zelf een patroon.


Het eerste tasje bevat een set lekkere huidproducten van de bodyshop. Tasje is voorzien van een stevige voering van een gewatteerd stofje. Binnenin een extra vak.













Het glittertasje bevat een set met glittertattoo spulletjes. Dit tasje heeft 3 vakken zodat de spulletjes niet in een soort grabbelton ronddolen.





































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten